شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

mp3 player شوکر
+ هيچيم و هيچکس نخرد هيچ را به هيچ... اي روزگار ، درگذر از چون و چند ما... . . . طالب آملي
روزگار با قيمت گذاري ارزش فردي را تعيين نمي کند هيچ بودن دليل پوچ شدن نيست آدم بايد از من خالي شود در منيت يار عيان و پيدا شود تا از من خود خالي نشوي چگونه با من او مبتلاي يافتن خويش شوي مردم نامي شدم و بار ديگر مي ميرم و آنجاست که هر چه خواهد او
sobhan
دلِ خوش???????
sobhan
عرض سلام و ادب و احترام.. خدمت همه بروبچه هاي قديمي پارسي بلاگ..
sobhan
نام کاربري و رمز عبورمو کلا يادم رفته.. البته اگرم يادم ميومد بازم فرقي نداشت.. چون شماها سبحان قديمو يادتون رفته.. ??????
sobhan
به هر حال عرض سلام و ادب داريم خدمت قديميا.. که هنوز مثه بدبختاي وبلاگ نديده چسبيديم به اينجا و ول کن نيستيم.. ??????.. الان بعد از 8 سال.. شيطون گولم زد ک يه سر بيام اينجا ببينم چه خبره.. که متاسفانه شبيه قبرستون شده کلا.. ????.. فقط يه عده لا به لاي اين همه قبر دارن دست و پا ميزنن هنوز.. البته بلا نسبت همه ي حضاااار.. ???????
sobhan
حيفه واقعا.. اينجا براي بعضيامون مثه دفتر خاطراته.. حيف ک نميتونم وارد حساب کاربريم بشم.. ولي پياماي دوستانو که ميبينم زير اون پستام.. انگار همين ديروز بوده..
sobhan
روز و روزگارتون خوش.. فعلا..
sobhan
س ب ح ا ن
{a h=u4e46d74210332323}sobhan{/a} درود بر کاربر قديمي سبحان . شما را کسي فراموش نمي‌کند چون با يک کلمه دل خوش موجبات دلسردي کاربران را فراهم کرديد و هيچ ايده تازه اي هم از خود بروز نداديد تا بفهميم چگونه ميشود الکي خوش نبود . خود من يکي از همانهايي هستم که مطرح کرديد دارد دست و پا مي زند اما هيچوقت دليل آنرا متوجه نخواهيد شد . حالا هم که لب به سخن گشوديد
{a h=u4e46d74210332323}sobhan{/a} بسيار دير شده و خودتان مي‌بينيد که مثل سابق نيست اما خود من احتياج به حضور هيچکسي ندارم و اگر هم پستي در اين باب گذاشته ام فقط بخاطر همان چند نفري بود که حضور دارند . بنظرم دست از آن وبلاگ و کاربري قبلي بردار و با همين که آمدي بيا ببين اينجا چه امکاناتي دارد که از آن بي خبري :)
mp3 player شوکر
غزل صداقت
رتبه 36
68 برگزیده
3929 دوست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top