شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

آموزش پیرایش مردانه اورجینال
+ #معرفي_کتاب *دختر شينا* بهناز ضرابي‌زاده در «دختر شينا» قدم به قدم وارد زندگي قدم خير محمدي کنعان شده است تا زندگي او با سردار شهيد ستار ابراهيمي هژير را روايت ‌کند و همدم شب‌هاي تنهايي اين زن و فرزندانش شود؛ شب‌هايي که قدم خير و فرزندانش وضعيت قرمز را تجربه مي‌کردند و پدر در مناطق جنگي مشغول دفاع در برابر دشمن بود.
اين کتاب حکايتي از يک زندگي در پشت صحنه جنگ است؛ خاطرات زني که در طول هشت سال ازدواجش با يکي از سرداران دفاع‌مقدس، با دشواري‌هاي دوري همسر و بزرگ کردن فرزندانش، کنار آمد و به تنهايي زندگي‌ را اداره کرد، چهار دختر و يک پسر به دنيا آورد و همسرش فقط موقع به دنيا آمدن يکي‌شان در کنارش بود.
«دختر شينا» از معدود کتاب‌هاي خاطرات است که زندگي پرفراز و نشيب يک دختر جوان روستايي را در برابر چشمان ما به نمايش مي‌گذارد، دختري که آن‌قدر مي‌ايستد و مي‌افتد و دوباره برمي‌خيزد تا جنگ را تحقيرکند.
«دختر شينا» از 19 فصل تشکيل شده و از روايت کودکي قدم خير آغاز مي‌شود؛ از زماني که نامش را به خاطر قدم خوشي که داشت «قدم خير» گذاشتند تا زماني که حماسه زندگي‌اش را در پشت جبهه‌ها رقم زد. ضرابي‌زاده هم توانسته با تيزبيني و هوشمندي يک نويسنده، همه صحنه‌ها و فضاهاي کتاب را اثرگذار و ملموس روايت کند.
*دختر شينا/بهناز ضرابي زاده/انتشارات سوره مهر*
دستم نيس:-D
:(
آموزش پیرایش مردانه اورجینال
غزل صداقت
رتبه 36
68 برگزیده
3929 دوست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top